+38 (098) 547-54-58

Рішення кейсів на замовлення

Бізнес-кейси-це завдання у вигляді ситуацій, які наближені до реального життя, для того, щоб перевірити компетентність здобувача. ситуації і проблеми з практики, що складаються з умови або вхідних документів і питання, на який відповідає здобувач.

Пишемо дипломні роботи, курсові, реферати, практичні та лабораторні, а також інші роботи будь-якої складності. Оформляємо за всіма стандартами і супроводжуємо до захисту. Все для студентів на офіційному сайті.

Низькі ціни

Без посередників

Швидкість

Дізнатися вартість роботи

Дізнатися вартість роботи



Онлайн оцінка

Удерживайте ctrl для добавления нескольких файлов.


Чому sessia?

Дотримуємося термінів

Знаємо ГОСТи, ДСТУ, ТУ

Перевірка антиплагиатом

Гарантія конфендициальности

Гроші в безпеці

Перевірка контролем якості

Схема роботи

1

Оформлення заявки на прорахунок завдання

2

Оцінка роботи експертом

3

Передоплата 50% роботи

4

Завершена в строк робота

5

Оплата інших 50%

6

Консультація та супровід до захисту


Статистика sessia

264+

Студентам надано допомогу у 2020 році

48

Кількість наших авторів

456

Виконаних робіт за літню сесію

Ціни

Курсові роботи
  • термін
    від 2 днів
  • ціна
    від 500 грн
Дипломні роботи
  • термін
    від 3 днів
  • ціна
    від 1000 грн
Магістерські роботи
  • термін
    від 3 днів
  • ціна
    від 1200 грн
Дисертація
  • термін
    від 13 днів
  • ціна
    від 4000 грн
Реферати
  • термін
    від 1 дня
  • ціна
    від 100 грн
Звіти з практики
  • термін
    від 2 днів
  • ціна
    від 500 грн
Щоденники з практики
  • термін
    від 2 днів
  • ціна
    від 400 грн
Лабораторні роботи
  • термін
    від 1 дня
  • ціна
    від 100 грн
Есе
  • термін
    від 1 дня
  • ціна
    від 70 грн

Наші переваги

100% безпечна угода

Ми не переведемо гроші автору, поки не закінчиться гарантійний термін.

Немає посередників

У нас низькі ціни, тому що ми працюємо без посередників.

Перевірені автори

Ми підбираємо найкращого виконавця під кожне замовлення. Під складні завдання-кілька авторів.

Відділ якості

Кожна робота проходить перевірку і відповідає всім вимогам і методичним рекомендаціям.

Спілкування безпосередньо з автором

Ви можете задати питання про виконання роботи цілодобово, у самого автора.

Допомога менеджера

Наші менеджери вміють знайти підхід до кожного клієнта, нададуть допомогу.

Відповіді на запитання

Як підібрати підходящого виконавця?

Автор підбирається виходячи від предмета і теми роботи. Ми відповідаємо за якість виконання.

Як краще домовиться про ціну?

Ціна визначається виходячи з декількох критеріїв: складність самої роботи, предмет, тема, термін здачі.

В якому вигляді я отримаю готову роботу?

Робота з’явиться у вашому кабінеті. По виконанню вас сповістять листом на email адресу або sms повідомленням на прив’язаний номер телефону.

Що робити якщо викладач зробив зауваження по роботі?

Виконуємо повний супровід роботи по здачі та захисту. Якщо потрібно-виконуємо доопрацювання безкоштовно.

Як оплатити виконане завдання?

Оплата доступна банківською картою в кабінеті студента.

Відгуки
Більше 250 щасливих студентів! Можливо ви наступний?

Ольга
13 травня, 2020

Спасибі велике цій компанії, виручили мене з курсовою роботою. Сам би я не встиг її написати, підводить вічна звичка залишати все на останній день.

Інна
23 травня, 2020

Замовляла курсову роботу з хімії. Виконали в строк, питань по роботі не було.

Олеся
28 травня, 2020

У мене була складна ситуація з дипломною роботою, потрібно було швидко шукати хто візьметься переписати 70% роботи.

Петро
10 мая, 2020

Довелося звертатися за допомогою з написанням, предмет називається «Поведінка споживача», написали за 2 дні мою курсову, дякую!


Створювати такого роду завдання для компанії досить складно і дорого. Деякі завдання складають в усній формі, а деякі у вигляді цілого кейса з документами, які потрібно вивчати, систематизувати і вирішувати.

Валідність і доцільність

Результати ситуаційного аналізу отримати не так і просто. Для того, щоб оцінити компетентність кандидата з усіх боків, іспит повинен бути розроблений кадровим агентством, або компанією-ассесером. На ассесменте роботодавці, як правило економлять, переклавши цей обов’язок на відділ кадрів, так як процедура сама по собі досить дорога.

У підсумку, виникає така проблема, як прийняття на роботу некомпетентного співробітника, через що компанія втрачає гроші і час.

Як проходить завдання у вигляді бізнес-кейса

Тут все залежить від двох факторів: Посада і кількість претендентів. Тому, такі іспити можуть бути індивідуальними і груповими. Завдання дають усні та у вигляді документів. Іноді великі компанії дають персональні завдання з усними виступами. Такий формат зустрічається рідко, так як займає багато часу.

Індивідуальні кейси

Такі завдання дають кандидатам на очній співбесіді з керівником відділу кадрів. Найчастіше вони комбінують в собі письмові та усні завдання. Для початку, потрібно вирішити задачу, а потім і пояснити хід своїх думок. Для вирішення завдання, кандидату дається папка з матеріалами (електронні документи в роздрукованому вигляді, фінансова звітність), ручка, папір, калькулятор, список питань і інструкція. Кандидат вирішує завдання, після чого співробітник, який проводить співбесіду, задає додаткові питання.

Групові кейси

Ці завдання, як правило, даються в усній формі групі людей.

Співробітники повинні не тільки дати відповіді на питання, а й досягти загального взаєморозуміння, в результаті висловивши загальну думку. Таким чином перевіряється не тільки компетентність кандидатів, а й здатність їх працювати в команді.

Важливо! Слід розуміти, що в такому кейсі для роботодавця важливий не результат, а хід думок кандидатів і їх здатність працювати в команді.

Обговорення результатів проходить в спокійній обстановці, після співбесіди.

Структура кейса

У кожного кейса є чітка структура. Вона складається з таких пунктів:

  • заголовок;
  • вступ;
  • опис завдання клієнта;
  • покроковий опис процесу;
  • результат

Цікавий заголовок

Писати заголовок слід в кінці, після того, коли ви розумієте, про що буде кейс.

Щоб підібрати вдалий заголовок, потрібно дотримуватися двох правил:

  • Пояснення суті роботи. У кількох словах потрібно пояснити, що потрібно робити.
  • Результат роботи. Якщо раніше компанія домоглася хороших результатів, їх можна в заголовку і застосувати.

Приклад:

  • зниження рівня витрат на електроенергію на 50%;
  • Як побудувати котедж за 2 місяці?
  • Як збільшити відвідуваність сайту в 2 рази?

Можна комбінувати в заголовку ці два методи. Наприклад, в заголовку вказувати суть роботи, а в підзаголовку — розкрити результат.

Важливо! Дуже ефективно буде вказати в заголовку факт співпраці з відомою компанією, це дасть додаткову важливість для вашого кейса.

Це буде виглядати так: створення віддаленої редакції для сайту Київстар

Вступ

У цьому розділі слід вказати важливість виконання кейса для компанії. Розкажіть, чому і навіщо використовується цей кейс, а не інший.

Опис завдання клієнта

Цей розділ повинен ввести кандидата в курс справи.

Важливо, щоб кандидат відразу розумів, в чому суть його роботи, і щоб сам кейс був схожим з його робочими обов’язками.

Крім того, необхідно трохи розповісти про клієнта, чим він відомий. Описавши круто свого контрагента, ви створите компанії Імідж.
Також, варто повністю описати, які проблеми були у компанії, і що ви робили для того, щоб їх вирішити.
Дуже важливо розповісти і про результат, який отримав замовник, співпрацюючи з Вами.

Варто згадати і ситуації, коли клієнт звертався в інші компанії, і там йому допомогти не змогли. Це покаже складність проекту, поліпшить Ваш імідж, і підніме самооцінку майбутньому співробітнику. Щоб не налякати кандидата, не нав’язуйте йому свою думку про Кейс.
Як правильно робити описи, дивіться в таблиці:

Правильно Неправильно
Це дуже складний кейс Раніше компанія зверталася в інші агентства, але ніхто не зміг допомогти
Ми зробили величезну роботу Наша компанія зробила каталог на 150 сторінок, запустила 10 лендінгів і розробила мобільний додаток для магазину жіночого одягу.

Кейси варто описувати за наступною схемою: на початку коротка зведення, в середині — опис самого процесу, в кінці — результат.

Покроковий опис процесу

Ця частина кейса сама об’ємна. Саме вона показує ефективність кейса для клієнта, і важливість співпраці з Вами.

Обсяг опису залежить тільки від Вашого бажання. Можна коротко описати виконану роботу на кілька абзаців або покроково кожен процес.

Важливо врахувати, що кейс повинен бути легким для сприйняття читача, тому його потрібно потрібно описувати максимально коротко і лаконічно.

Не потрібно розписувати на 100500 сторінок про кожному вашому кроці. Якщо робота проста, розкажіть про неї коротко. Але про велике дослідження мовчати не потрібно.
Основні моменти, які потрібно врахувати при описі процесу:

  • розповідайте про складність кейса в будь-якому форматі: перерахування фактів, у вигляді захоплюючої історії.
  • описуйте важливі деталі, розповідайте про те, чому вибрали цей варіант рішення, а не інший.
  • робіть ілюстрації. Це може бути скан плану будинку, скріншоти з початкових планів для сайту, показуйте матеріали, з яких шилася одяг.

Робіть так, щоб сам читач відчував себе так, ніби він задіяний в процесі.

Результат

Основне завдання будь-якого кейса-отримання результату. Перед написанням завдання потрібно обов’язково продумати, який результат повинен вийти.
Найпростіше даються кейси з описом розвитку магазину одягу, будівництва будинку, навчання персоналу. Результати можна подивитися наочно.

А ось з незакінченими проектами справи йдуть важче. До таких випадків можна віднести аутсорсингову бухгалтерію, просування бізнесу в Інтернеті. Ви ж не збираєтеся зупинятися на досягнутому. У таких випадках, потрібно показати проміжний результат:

  • зниження витрат на рекламу на 40% за 2 місяці;
  • Заміна штату співробітників, яка дала заводу економію на 1 млн. рублів на місяць;
  • збільшили число передплатників журналу на 30 тисяч за півроку.

 

Важливо! Вкажіть, що копання продовжує працювати над проектом. Факт довгої співпраці показує позитивний імідж компанії, і задоволення клієнтом.

Не забудьте розповісти і про плани на майбутнє або пообіцяти випустити нову статтю через день. Графіки збільшення прибутку детально описуйте, і розповідайте про результат.

У кейс обов’язково вписувати відгуки клієнтів. Тому, просіть їх описувати свої відчуття після отримання готового продукту, або описати результати. Просіть їх писати докладні коментарі. Відгуки в дусі «все круто, спасибі» — непереконливі і ніяк не відображаються на вашому іміджі.

Якщо у Вас довгий час щось не виходило, не приховуйте це. Розповідайте про причини такої ситуації, про те, як працювали над помилками. Адже довгий і наполеглива праця покаже компанію з кращого боку.

Клієнтів це теж не відлякає, гірше буде, якщо ви покажете себе супер-пупер фахівцями, а в підсумку це виявиться не так.

Тому, будьте чесними. У будь-якому бізнесі бувають злети і падіння, і грамотні підприємці це розуміють. А розповіді про те, що труднощів завдання не викликали здадуться міфом.

Головне при розробці кейса-чітко слідувати плану, описувати подробиці, і розповідати про результат роботи в наочних прикладах у вигляді діаграм, таблиць або готового цифрового продукту. Не забувайте про те, що процеси потрібно описувати коротко і лаконічно, щоб не втомлювати читача.

Бажаємо успіхів у роботі!

Форма для коментарів

Добавить комментарий